Порядок допуску в приміщення, входу і виходу,

пересування по закладу., маршрути руху

Усі працівники школи  заходять через центральний вхід.

З метою впровадження заходів щодо застосування практики соціального дистанціювання та уникнення скупчення, спрямованих на мінімізацію контактування з іншими особами, у школі запроваджується відкриття чотирьох входів та гнучкий графік початку навчальних занять для різних категорій здобувачів освіти. Для кожного класу визначено свій вхід до школи. Довільно пересуватися по школі не дозволяється. Входи/виходи закріпленні за класами:

1-А, 1-Б, 2-Б, 3-А – вхід/вихід №2 з господарської сторони школи;

2-А, 2-В, 4-А, 4-В, 4-В – центральний вхід/вихід №1;

3-Б – вхід/вихід № 3 через окремий вхід в класне приміщення з вулиці;

3-В – вхід/вихід № 4 через окремий вхід в класне приміщення з вулиці.

 

Проведення температурного скринінгу.

Увесь персонал проходить термометрію на центральному вході перед початком робочого часу (за 15 хвилин) із занесенням даних до щотижневого аркуша контролю термометрії.

Вимір температури тіла проводиться безконтактним термометром (враховуючи інструкцію про використання термометрів).

Медична сестра Лись Г. М. оглядає персонал перед початком роботи на наявність симптомів гострого респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей).

У разі виявлення співробітника з підвищеною температурою тіла (понад 37,2) або з вищевказаними симптомами співробітник до роботи не допускається. Про такий випадок медична сестра Лись Г. М. повідомляє директора школи та робить відмітку у аркуші контролю термометрії про недопущення до роботи.

При виявленні підвищеної температури тіла (понад 37,2 С) або респіраторних симптомів вдома працівник школи  повідомляє директора  та не виходить на роботу

 

Правила використання учасниками освітнього процесу

 засобів індивідуального захисту та їх утилізації.

У школі організовано забезпечення засобами індивідуального захисту всіх працівників (маски багаторазового використання, щитки). Зміна масок, обробка щитків кожні три години.

Вхід до школи працівниками здійснюється лише за умови використання засобів індивідуального захисту (захисної маски, у тому числі виготовлених самостійно, або респіратора).

У школі організовано централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами з яскравою відміткою «Використані маски та рукавички» з подальшою утилізацією;

  

Опитування учнів перед початком занять щодо самопочуття.

Класний керівник чи вчитель, в якого перший урок, проводить візуальний огляд дитини на наявність симптомів інфекційного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей), запитує про самопочуття, температуру тіла у дитини.

 

Графік проведення дезінфекції, провітрювання приміщення.

Після проведення занять у кінці робочого дня проводиться очищення і дезінфекція поверхонь (в тому числі дверних ручок, столів, місць для сидіння, перил, тощо).

 

Заборону входу до закладу батькам та іншим особам.

Заборонено допуск до школи батьків або супроводжуючих осіб, крім осіб, які супроводжують осіб з інвалідністю. Спілкування педагогічних працівників із батьками здійснюється дистанційно за допомогою будь-яких засобів зв’язку, або на шкільному подвір’ї.

 

Початок уроків по класах, паралелях, розклад дзвінків.

 

Розклад дзвінків:

1 класи

Ранкова зустріч           08.35 -08. 55       перерва 5 хвилин

1 урок                           09.00-09. 35        перерва 25 хвилин

2 урок                           10.00-10. 35        перерва 25 хвилин

3 урок                           11.00-11.35          перерва 25 хвилин

4 урок                           12.00-12.35           перерва   25 хвилин

5 урок                           13.00-13. 35       

 

2 – 3  класи

Ранкова зустріч       08.40 – 08.55       перерва   5 хвилин

1  урок                       09.00 – 09.40       перерва   15 хвилин

2  урок                       09.55 – 10. 35      перерва   25 хвилин

3  урок                       11.00 – 11.40       перерва   25 хвилин

4  урок                       12.05 – 12.45       перерва   15 хвилин

5  урок                       13.00 – 13.40

4  класи

1  урок                       08.50 – 09.30     перерва   15 хвилин

2  урок                       09.45 – 10.25     перерва   25 хвилин

3  урок                       10.50 – 11.30     перерва   25 хвилин

урок                           11.55 – 12.35     перерва   20 хвилин

5  урок                       12.55 – 13.35     перерва   15 хвилин

6  урок                       13.50 – 14.30     перерва   20 хвилин

Запроваджується гнучка структура навчального року з можливістю внесення змін до термінів проведення канікул, початку та завершення навчальних семестрів, з урахуванням епідеміологічної ситуації.

 

Графік харчування учнів та години відвідування їдальні певних класів.

 

З метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)за кожним класним колективом закріплено відповідну перерву для харчування. Графік харчування здобувачів освіти такий:

Клас

Години

1 перерва  09.35 – 10.00

1 – А

09. 35 – 09. 45

1 - Б

09.45 – 10.00

2  перерва  10.25 – 11.00

4 – А, 4 - Б

10.25 – 10.35

2 – А

10. 35 – 10. 50

2 - Б

10. 40 – 10. 55

2 -В

10.50 – 11.00

3 перерва  10.25 – 11.05

4 – В

11. 30 – 11.40

3 - А

11. 40 – 11. 50

3 – Б

11. 45 – 11. 55

3 – В

11.55 – 12.05

 

  Постійні номери кабінетів для навчання для кожного класу.

Для мінімізації пересування здобувачів освіти у приміщенні школи  за кожним класом  закріплений навчальний кабінет для проведення усіх уроків, за виключенням інформатики (3 – 4 класи), фізичної культури.

Кабінети, закріпленні за класами:

Клас

Кабінет

1-А

№ 1

1-Б

№ 2

2-А

№ 10

2-Б

№ 3

2-В

№ 12

3-А

№ 4

3-Б

№ 5

3-В

№ 6

4-А

№ 8

4-Б

№ 11

4-В

№ 7